Axuda

¿Cales son os requisitos para acceder ao servizo?

  1. Vivir en Pontevedra
  2. Rexistrarte como usuario na web/app con:
    • DNI
    • Teléfono móvil
    • Email

¿Cómo podo solicitar o servizo?

O día anterior antes das 22h. podes realizar a túa solicitude:

  1. Dende a web cochedepunto.gal.
  2. Por teléfono no 986 07 00 66, horario de atención: 18:00 a 20:00 horas de Luns a Vernes.
  3. A través das *APPs oficiais *descargables desde Google Play e Apple Store.

¿Podo desprazarme a calquera sitio?

O servizo está deseñado principalmente para cubrir os desprazamentos desde o *extraradio até o centro de Pontevedra

¿Canto custa?

Durante o ano 2024 o servizo atópase en fase de posta en marcha, durante este período o servizo será 100% gratuíto, co obxectivo de *testear o sistema e mellorar a experiencia de usuario.

Dende 2025 o servizo terá un custo alcanzable e regulado.

As tarifas serán as siguintes (IVE incluido):

  • Billete común: 2,15€
  • Billete para menos de 10 anos: bonificación do 100 %
  • Billete para persoas xubiladas e da terceira idade: bonificación do 40 %
  • Billete para persoas desempregadas: bonificación do 25 %
  • Billete para persoas con mobilidade reducida con un grao igual o superior o 33%: bonificación do 50 %

¿Qué diferenza hai co taxi?

Ambos son servizos de *mobilidade públicos a demanda, a única diferenza é que o coche de punto permite optimizar os traslados compartindo o vehículo con outros usuarios, pódese compartir todo o traxecto ou parte do mesmo.

As medidas hixiénicas e o o protocolo *COVID, está garantido en calquera caso e adaptarase á normativa vixente en cada momento.

¿Podo cancelar un servizo xa solicitado?

Si, podes realizar a cancelación a través do mesma canle utilizada para a solicitude, vía telefónica, web ou *APP, até dúas horas antes do inicio do servizo solicitado.

É importante realizar as cancelacións dentro do período para non prexudicar a outro usuario e ao servizo.